جوک های په نه په اخر خنده
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جوک های په نه په اخر خنده
نوشته شده در سه شنبه 4 شهريور 1393
بازدید : 93
نویسنده : حسین و محمدکاظم

عاقد: عروس خانوم وکیلم ؟
عروس : پَـ نـه پَـ تو این بی شوهری برم گل بچینم؟!

امروز رفتم مایو بخرم...!
لامصب میگه واسه استخر میخوای...؟
گفتم په نه په چند روز دیگه عروسی دعوتم
میخوام منحصر به فرد ظاهر بشم....

به خواهرزادم میگم چندتا کشور از الف نام ببر. میگه: کشور خارجی؟
- پ ن پ کشور ایرانی!!!!


فک و فامیله داریم ؟ ﺭﻓﺘﻢ ﺩﺭﻣﻮﻧﮕﺎﻩ ,ﻣﻨﺸﯿﻪ ﻣﯿﮕﻪ : ﻣﺮﯾﺾ ﺷﻤﺎﯾﯿﺪ؟
ﮔﻔﺘﻢ ﭘَــــ ﻥَ ﭘَــــ ﻣﻦ ﻣﯿﮑﺮﻭﺑﻢ , ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐنم! رفتم مرغ فروشی به فروشنده میگم بال دارید
میگه بال مرغ؟
میگم پ ن پ بال هواپیما.چندتا کوچه پایین تر سقوط کردیم میخوام درستش کنم حالا من -_-
یارو ):
مرغ ^_^

 

 

رفتم فوتبال تست بدم
یارو میگه امد تست بدی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گفتم پــــ نـــ پــــــ امدم بازی شما را ببینم تا بتونم به بازی خودم امیدوار شمکلاغ دوساعت داره قار قار مىکنه.
بعد رفىقم مى پرسه کلاغه?
گفتم پ` ن` پ` قنارىه داره متال مى خونه

 

به داداشم میگم به پرنده هات سبزی دادم خیلی دوس دارن. میگه یعنی میخورن؟؟
میگم پ ن پ میشینن باهم سبزیارو پاک میکنن ×_>بیشترین کاربرد پ نه پ:
سلام خوبی؟
پ نه پ تو کما ام دکترا ازم قطع امید کردن برام دعا کن خوب شم
خخخخخ

 

بادوستم قرار داشتم
اومده پیشم میگه عه!!!!! اینجایی؟
میگم پ ن پ
اجسام از آنچه در آینه میبینید ب شما نزدیکترند

 

رفتم مرغ فروشی میگم سلام مرغ دارین؟ میگه پ ن پ خرس داریم تازه روزی 3تا تخمم میزاره !!!!
من :|
فروشنده :D

 

رفتم قصابی میگم زبون دارید یارو گفت پ ن پ لالیم

 

به یارو میگم قالپاق ریو دارین؟
می پرسه ماشینت ریو هست ؟
پ نــه پ لامبورگینیه قالپاق ریو می ندازم ریا نشه

 

دارم زنگ خونه رفیقمو میزنم همسایشون اومده میگه کارشون داری؟
من:پ ن پ دیدم راهدرو کوچتون خوبه گفتم استفاده کنم





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: